Zvono na telefonu upozorava vas da vam je stigao novi email. To ponekad zna biti naporno, zar ne? Mnoštvo malih poruka u inboxu čekaju na vaš odgovor, ali i utječu na vašu produktivnost i motivaciju na radnom mjestu. Uz sve to, često vas prekidaju i kvare ritam rada budući da nam skreću pozornost s one teme na koju smo trenutno koncentrirani. Uz ove savjete, na svaki idući email odgovorit ćete kao pravi profesionalac!
Kako biste naučili kako rasporediti svoje vrijeme i posvetiti dovoljno koncentracije na te brojne poruke koje čekaju na vas, donosimo vam par savjeta.
Email ne treba biti prva stvar koju ćete provjeriti ujutro
Prvo se posvetite najvažnijim zadacima s vaše liste poslova, a onda kasnije, provjerite email. Ili jednostavno, provjeravajte ulaznu poštu samo u određeno doba dana.
Postavite automatski odgovor na email
Kako biste si smanjili pritisak i pokazali vašim suradnicima kad mogu očekivati vaš odgovor, jednostavno postavite automatski odgovor u kojem ćete naznačiti kada u danu provjeravate vašu poštu i ostavite vaš broj telefona na koji vas mogu kontaktirati.
Čekajte pet minuta prije nego što odgovorite na email
Pitate se zašto? Čak i najjednostavniji emailovi koje dobivate zahtijevaju vašu potpunu koncentraciju i sortiranje svih informacija koje ste dobili. Zato, prije nego što odgovorite na email, posvetite mu potpunu pozornost i potrudite se da vaš odgovor bude sjajan. Ako smatrate da vam treba pauza, prošećite se ili napravite kavu i razbistrite um. Nakon kratke pauze vratite se za vaš kompjuter i odgovorite na mailove.
Možda bi vas moglo zanimati: 10 motivirajućih citata za uspješan ponedjeljak
Tekst: Vjera Pađen
Foto: Unsplash