Na Jarunu je održano B2Run finale najvećeg afterwork druženja u Hrvatskoj. Tisuće zaposlenika iz 400 različitih tvrtki okupilo se u ovom natjecanju trčanja. Za razliku od sportskih manifestacija, B2Run stavlja naglasak na ono što dolazi nakon posla – trenutke koje dijelimo s kolegama, stvaranje veza van ureda i poticanje osjećaja pripadnosti kojem, kao socijalna bića, svi težimo.
Ana Barčot, voditeljica odnosa s javnošću B2Run-a, ističe kako se pripreme za događaj kreću mjesecima prije same utrke: „Ključna vrijednost B2Run-a je stvaranje osjećaja pripadnosti koji nadmašuje uobičajene radne odnose” – zaključuje Barčot.
Zajednički koraci prema boljoj organizacijskoj kulturi
B2Run je u Splitu, Rijeci, Osijeku i Zagrebu zabilježio gotovo rekordan broj od samog osnutka – sudjelovalo je preko 9.000 poslovnjaka. Od toga 48 % kolegica i 52 % kolega. Tvrtke prepoznaju vrijednost ovakvih druženja jer ona ne samo da jačaju odnose unutar tima, već pružaju priliku za bolje razumijevanje i suradnju.
Planovi za 2025. godinu već su u punom jeku
Dijana i Viktor Vetturelli, idejni začetnici B2Run druženja 2015. godine, za nadolazeću 10. godišnjicu postojanja kompanije koja će se obilježiti iduće godine razmišljaju kako ju tim povodom prirediti:
“Vetturelli je aktivan upravo u B2B sektoru pa se rodila ideja o aktivnom afterwork druženju u vidu B2B RUN-a. Tri godine kasnije, postali smo dio svjetske serije poslovnih utrka B2Run i do danas u četiri hrvatska grada okupljamo skoro 10.000 zaposlenika godišnje” naglašava Dijana Vetturelli.
U ovoj sezoni B2Run sudionici su zajedno prešli gotovo 50.000 kilometara!
Rekordan broj prijava u gotovo svim gradovima te 10% više sudionika nego lani sjajan su uvod u iduću sezonu, kada B2Run obilježava 10. godišnjicu osnutka.
Moglo bi vas zanimati i: Trčanje ne mora biti naporno ni teško – olakšajte si uz ove savjete
Tekst: PR
Foto: PR, Unsplash