Melem se pridružio kampanji #nepobjedive te je ekskluzivno za Bipu osmislio luksuznu kolekciju, neodoljivo šarmantnog, cvjetnog mirisa koji naglašava žensku snagu i odvažnost. Simboličnog imena Melem LOVES Women, kolekcija donosi omiljene proizvode koje žene obožavaju koristiti za njegu usana, ruku i tijela te ciljanu njegu suhe kože, kao i luksuzno pakiranje poklon paketa. Kupnjom svakog proizvoda iz kolekcije, Melem i Bipa podržavaju s 50 centi #nepobjedive žene. Sredstva se odvajaju u fond, a natječaj za prijavu projekata otvorit će se u studenom 2023. godine.
Bipa je prepoznata po svojoj ružičastoj boji i kampanji #nepobjedive, koja promovira osnaživanje žena, pomicanje granica, ostvarivanje svog punog potencijala, dok je Melem prepoznat po svojim jedinstvenim, njegujućim proizvodima koji se nalaze u svakom džepu, autu, torbici ili ladici jer trenutno njeguju i umiruju te pružaju osjećaj olakšanja… Kad se spoje oba brenda i inicijativa #nepobjedive, nastaje čarobna kolekcija simboličnog imena Melem LOVES Women.
Kreirana ekskluzivno za #nepobjedive žene i Bipa trgovine, Melem LOVES Women kolekcija dolazi u posebno dizajniranim pakiranjima i donosi novi miris bogatih, njegujućih tekstura. Tako balzam za usne, bogata krema za njegu suhe kože, ali i krema za ruke, osvježavajući gel za tuširanje, losion za tijelo i deo roll-on, svojim šarmantnim, cvjetnim mirisom donose ružičaste misli i nadahnjuju svaku ženu da neustrašivo gleda i korača kroz život.
«Želimo inspirirati i ohrabriti, prvenstveno sve žene, ali i sve ostale, da pronađu svoje pravo „ja“, da se ne stavljaju u okvire koje im društvo nameće i da ostanu (ili postanu) svoji. Da nastave sanjati, jer to je jedini način da ostvare svoje snove. Da brinu o sebi, jer samo tako mogu brinuti i o drugima. Da ostvare svoj puni potencijal, da kažu zbogom propuštenim prilikama», poručuju iz Bipe.
Ženski tim Melema je prepoznao #nepobjedive vrijednosti i kreirao nježnu, romantičnu, a opet snažnu, jedinstvenu i uočljivu kolekciju koja se naslanja na komunikacijske poruke i vrijednosti koje Bipa promiče. «Melem podržava #nepobjedive žene, njihove ideje, odvažnost, snagu, lukavost i spretnost, sve atribute koji se ocrtavaju i u svim našim proizvodima jer većinu Melem tima čine upravo takve, #nepobjedive žene», poručuju iz Melema.
Razigrana kolekcija ujedno ima i društveno odgovornu ulogu. Od svakog prodanog Melem LOVES Women proizvoda, Melem i Bipa odvajaju 50 centi u fond #nepobjedive. Natječaj za prijavu projekata za donaciju bit će otvoren u studenom, a preduvjet će biti da za isti aplicira žena te da donirana sredstva unaprjeđuju okruženje u kojem žive i rade #nepobjedive žene. Više informacija o inicijativi bit će priopćeno na službenim mrežnim stranicama Bipe i Melema početkom studenog.
Melem LOVES Women kolekciju ekskluzivno potražite u svim Bipa trgovinama.
Moglo bi vas zanimati i: Isprobali smo tehniku obrnutog pranja kose
Tekst: PR
Foto: PR