Brad Pitt crveni tepih zamijenio uživanjem u kavi

De'Longhijev ambasador snimio je reklamu na mediteranu i otvorio drugo poglavlje #perfetto priče

by Anđela Sabranović

Poznati talijanski brend aparata za kavu u kućanstvu De’Longhi predstavio je nastavak svoje Perfetto kampanje koja ponovno okuplja holivudsku ekipu obilježivši tako cijeli tjedan posvećen kavi koji je započeo na Svjetski dan kave 1.listopada.

De’Longhi kao broj jedan brend kada je tehnologija pripreme kave u pitanju glavnu ulogu u kampanji dao je svojem ambasadoru Bradu Pittu. De’Longhi i Brad Pitt opet su se udružili u otkrivanju esencije kave.

Drugo poglavlje naše Perfetto priče i ovaj put donosi holivudski TV spot koji prati Brada u slikovitom mediteranskom okruženju kako uz šarm tradicije prenosi trenutak uživanja u kavi.

Kampanja prati emocionalnu priču o osobnom povezivanju. Brad i priča u reklami pokazuju talijanski način života – slavljenje trenutaka uživanja, prihvaćanje slobodnog vremena, poticanje bliskosti i njegovanje emocionalnih veza. Baš tipično talijanski…

Kava s potpisom De’Longhi oduvijek je imala poveznicu s talijanskim načinom uživanja u životu što voli i Brad Pitt. Tijekom snimanja reklame, Oskarom nagrađivani holivudski glumac Brad Pitt nam je priznao: „Sviđa mi se talijanska ideja stvaranja svojevrsne ceremonije povezane s kavom. Sjediti i stvarno uživati”.

Tradicija i talijansko iskustvo

De’Longhi ponosno predstavlja talijanske korijene. Iako je espresso svoje podrijetlo pronašao u Italiji, odavno prelazi geografska ograničenja i postao je užitak u kojem se uživa daleko izvan granica Italije.

Umjesto prikazivanja stereotipa, holivudska ekipa koja stoji iza kreativne palice kampanje u priču uvodi osjećaj nostalgije koji zaobilazi klišeje, a naglašava šarm tradicije i talijansko iskustvo.

De’Longhi oduvijek posebnu pažnju pridaje detaljima, umjetnosti izrade i besprijekornom dizajnu – što u konačnici kulminira u savršenom trenutku kada pojedinci žele uživati u šalici ovog najpopularnijeg toplog napitka kako bi nadmašili iskustvo konzumiranja kave.

Novo poglavlje Perfetto priče ujedinjuje Brada i De’Longhi aparat za kavu, Elettu Explore zajedno u novoj avanturi.

Eletta Explore uređaji zahvaljujući inovativnoj tehnologiji pružaju beskrajne mogućnosti  toplih, hladnih i cold brew napitaka.

Iza kulisa s Bradom Pittom

Nismo mogli ne zaviriti iza kulisa i otkriti detalje o tome kako popularni glumac najviše voli uživati u kavi. Ovo nam je otkrio:

„Ja sam predani kavopija. Konzumator tri cappuccina ujutro i eventualno espresso poslijepodne. Za mene kava nije samo piće, ona stvara veze, omogućuje vam da ukradete trenutak za sebe, da zastanete i uživate u trenutku.”

Možemo se složiti s popularnim glumcem i potvrditi kako je kava više od pića pa čak i rituala i odavno je postala prilika u kojoj se susreće buđenje svih osjetila koja se naposljetku pretvaraju u uspomene i dragocjene trenutke.

Moglo bi vas zanimati i: Cold brew je omiljeni ljetni napitak jer nas u trenutku rashladi i vrati energiju

Tekst: PR

Foto: PR

 

Možda će vam se svidjeti

Želite pratiti novosti vezane za slowliving concept?

Povremeno ćemo vam slati notifikacije sa savjetima kako živjeti bolje, zdravije i sretnije!