Prvi koraci Optike M iz Splita bili su hrabri i strastveni. Prvu poslovnicu ispunili su najpoznatijim brendovima naočala, poput Celine, Diora, Guccija, Saint Laurenta, Bottege Venete, Alaia, Prada, Miu Miu, Cazala, Tiffany & Co, Ray-Ban te mnogih drugih, donoseći u Split najnovije trendove iz svijeta optike. Kako je Optika M rasla, nakon pet godina poslovanja, Sunčica i Damir, bračni par koji stoji iza ove optike, otvara i drugi dućan u Splitu. Prateći trendove, posjećujući sajmove u Parizu i Milanu te donoseći novitete, otvaraju i web shop za sve kupce izvan Splita, preuređuju poslovnicu i šire konstantno asortiman. Zadovoljni kupci koji ih prate godinama dokaz su da strast prema inovacijama i stalnom usmjerenju prema vrhunskoj kvaliteti može donijeti samo uspjeh.
Optika M ove godine slavi nevjerojatnih 20 godina uspješnog poslovanja, a iza svakog uspjeha stoji ogromna posvećenost i ljubav prema onome što rade.
„Kratko prije pandemije koronavirusa, otvorili smo prvi hrvatski optički webshop, koji je odmah postao hit među ljubiteljima naočala. Pružili smo našim kupcima mogućnost da, iz udobnosti svog doma, naruče sunčane naočale i dioptrijske okvire po najpovoljnijim cijenama. S webshopom smo uspjeli ostati povezani s našim kupcima i u izazovnim vremenima. Osim što smo postigli ovaj značajan jubilej, ja osobno, kao majstor optičar, slavim i 32 godine rada u ovom fascinantnom sektoru. Zajedno sa svojom “boljom polovicom” (kako ga od milja zovem), mojim suprugom Damirom Medvešekom, otvorili smo prvu optiku na adresi Domaldova 7a u Splitu, a od tada do danas naša vizija postojanja je uvijek bila i ostala – pružiti najbolju ponudu naočala i izvanredno korisničko iskustvo“ – dodaje Sunčica Sivić, suvlasnica Optike M.

Optika M je usmjerena na kvalitetu i osobnu uslugu
Tijekom svih ovih godina, Optiku M posjećuju vjerni kupci, a dolaze iz svih dijelova Hrvatske – od Zagreba, Šibenika i Makarske pa sve do Dubrovnika – upravo zbog bogatog izbora i povoljnih cijena. Često su dobivali upite o mogućnosti otvaranja novih dućana u drugim gradovima, ali su odlučili zadržati kvalitetu, kako u odabiru proizvoda, tako i u usluzi. Odluka da zadrže samo dva dućana u Splitu bila je logična, no tada su smislili rješenje za sve kupce izvan Splita –webshop.

Instagram kao mjesto za edukaciju i inspiraciju
Njihov uspjeh nije stao samo na webshopu. Svakodnevno kroz svoj Instagram profil, Sunčica na jako lijep i realan način priča o tome koje su naočale trenutno “must-have”, a koje su već izašle iz mode. Njihovi followersi redovito prate storyje, jer osim što pružaju informacije, educiraju i inspiriraju zajednicu. Povjerenje i angažman pratitelja i kupaca ih svakodnevno motiviraju da budu još bolji.

Nova faza: preuređenje i proširenje ponude
Povodom 20. obljetnice, ove godine je potpuno preuređen dućan u Bosanskoj 3 te sada ima novo, moderno ruho koje odražava njihovu strast prema inovacijama i stalnom usmjerenju prema vrhunskoj usluzi. Također, plan je dodatno proširiti asortiman s još više renomiranih brendova, kako bi kupci uvijek imali pristup najnovijim i najatraktivnijim modelima naočala.
Zahvalni na svakom kupcu kroz ove hvalevrijedne godine, Optika M i dalje ostaje pri kvaliteti, vrhunskoj optičkoj usluzi i što je izuzetno bitno – pristupačnim cijenama.
Moglo bi vas zanimati i: Ako vam se događa nešto od ovog, vrijeme je za pregled očiju…
Tekst: PR
Foto: Petra Nižetić
Model: Sonja Dvornik