U tjednu u kojem obilježavamo svjetski dan mentalnog zdravlja, CMG Digital, digitalna agencija iz Pule koja radi za klijente diljem svijeta, službeno je pokrenula internetsku stranicu MindGiving posvećenu brizi za mentalno zdravlje u sve užurbanijem poslovnom svijetu. Kroz sljedeće tjedne svi zainteresirani moći će na njoj pronaći niz sadržaja posvećenih mentalnom zdravlju, od tekstova i video gostovanja etabliranih psihologa do osobnih priča zaposlenika u dinamičnom agencijskom okruženju.
„Pandemija COVID-19 i sve što je uslijedilo, promijenili su način na koji društvo promatra pitanje mentalnog zdravlja. Takva situacija potakla nas je da početkom 2021. godine osmislimo i počnemo provoditi program MindGiving. Kroz njega pokušavamo doprijeti do naših zaposlenika i omogućiti im što bolje uvjete za rad – pogotovo po pitanju pritisaka, stresa i mentalnog zdravlja. Prošle godine naši su kolege mogli sudjelovati u stres menadžment radionicama, jutarnjim satovima joge ili razgovorima sa stručnjacima za mentalno i fizičko zdravlje, a ove godine odlučili smo naš program proširiti i izvan CMG Digitala. Činjenica je da, kao i mnoge kolege iz drugih agencija, radimo u jednoj jako dinamičnoj i povremeno veoma stresnoj struci, pogotovo kad se zaredaju veliki projekti koji sa sobom donose isporuku mnoštva sadržaja u kratkom roku. Naš portal MindGiving je prijateljska ruka pomoći svima onima koji prolaze kroz slične situacije na svojem radnom mjestu i želimo da postane točka spajanja gdje će svatko moći pronaći poneki savjet kako se nositi s pritiscima“, govori nam Anja Filipović, voditeljica korporativnih komunikacija u CMG Digitalu.
Glavne teme kojima će se portal MindGiving baviti su sindrom izgaranja (burnout sindrom), ravnoteža između poslovnog i privatnog života (work–life balance) te različiti načini otpuštanja stresa, prije svega kroz fizičku aktivnost. Prvi gost koji je s posjetiteljima stranice podijelio svoja stručna znanja o mentalnom zdravlju je Natko Beck, prvi hrvatski doktor-influencer koji je iskoristio društvene mreže kako bi širokom krugu ljudi prenio informacije o zdravlju na jedan zabavan i interesantan način. Idejni je začetnik Back Together summita koji se bavi temama vezanim uz zdravstvo, a u ovogodišnjem izdanju je kroz panel diskusiju obrađena tema burnouta i svega što s njime dolazi.
CMG Digital je agencija koja već godinama uspješno proizvodi sadržaje za najveće globalne brendove. Iz svojeg sjedišta u Puli, ureda u Zagrebu i predstavništva u New Yorku i Londonu, CMG Digital već godinama smišlja i provodi kampanje za najveće svjetske brendove poput P&G-a, GSK, ConvaTeca, Haleona, Edgewella, Cloette, Syngente, Rimac Automobila i drugih. Za njih i ostale klijente stvaraju i upravljaju s približno 1000 web stranica na više od 100 tržišta te kreiraju sadržaj za razne digitalne kanale. Do sada su za svoje klijente diljem svijeta odradili preko 50.000 projekata.
Moglo bi vas zanimati i: Tri super načina kako u svoj život unijeti više spontanosti
Tekst: PROMO
Foto: PROMO