Diorova blagdanska čarolija u vrtu Tuileries ostavlja bez daha

by Anđela Sabranović

Blagdanska kampanja kuće Dior ostvarenje je svih ženskih snova. Bajkoviti Jardin des Tuileries, najdraži prijatelji, divna haljina, karusel… I u snježnoj idili kao čarolijom stvorene Diorove ikone – L’or de J’adore, Miss Dior, Sauvage, Rouge Dior, Prestige linija… Prošetajte Diorovim blagdanskim vrtom i otkrijte blago!

Zamislite magičnu blagdanska noć, u kojoj Jardin des Tuileries blista kao u bajci, prekriven netaknutim snijegom. Predivna Anya Taylor-Joy poput plavokose vile traži Diorove poklone koji se kao čarolijom pojavljuju u zaleđenoj fontani. Vrijeme kao da je stalo… U ovom veličanstvenom blagdanskom vrtu, oni koji obožavaju Dior ostvaruju svoje najluđe želje.

Maestro Christian Dior, koji je živio u blizini, obožavao je dragulj krajobraznog dizajna Andréa Le Nôtrea, vrt Tuileries. Park i dalje simbolizira prekrasni Grad svjetla te je i dalje povezan s kućom Dior, koja je partner u sadnji ruža i očuvanju prekrasnih cvjetnih gredica koje je slavni dizajner toliko cijenio. Danas slike Benoîta Delhommea istražuju njegove puteljke, fontane i kipove, kao i poznati osmerokutni ribnjak s fontanom te veličanstvena vrata.

U srcu čudesne pop-up trgovine, zaleđena fontana okružena je ikonama kuće, od parfema do Prestige linije za njegu kože, preko Rouge Diora i make up kolekcije koju je posebno za tu prigodu osmislio Peter Philips, kreativni direktor Dior make upa. Blagdanska limitirana izdanja i ikone kuće ukrašeni pozlaćenima dizajnom Pietra Ruffa

Samo jednim pokretom vile Anye cijeli vrt se kristalizira. Odjevena je u haljinu ukrašenu šljokicama, ima crvene usne, istaknute oči i suptilno zlatne nokte. Uz originalnu glazbenu podlogu iz filma “Alice u zemlji čudesa” Tima Burtona, njezina avantura vodi je niz staze, gdje

Merkur i Fama jašu na Pegazu, bdijući nad njom dok otkriva predivne Diorove darove. L’or de J’adore i Miss Dior, Sauvage, Rouge Dior i Prestige – beauty ikone kuće materijaliziraju se na snijegu, upakirani u sjajne kutije koje je dizajnirao umjetnik Pietro Ruffo. Njeno putovanje završava ispred osvijetljenog karusela, gdje je čekaju prijatelji koji će s njom podijeliti trenutke radosti i darivanja.

“Da bih stvorio ovu kompoziciju, zamislio sam Christiana Diora kako šeće vrtovima i inspirira se svakim detaljem. Vrata Tuileries izgledaju kao da su izrezbarena čipkom, a u čast arhitektu vrta zrakom se širi miris ružičnjaka, ruža Richelieu i Le Nôtre. Nacrtao sam uzorak da izgleda poput tkanina koje je nosila Katarina de Medici. U vrtu su statue, posebno Merkur i Fama koji jašu Pegaza… Tu je i osmerokutni bazen koji odražava sjaj Pariza“, kaže Pietro Ruffo.

Kako bi ovaj blagdanski doživljaj mogao doprijeti do svih kutaka svijeta, Dior je razvio nekoliko digitalnih inovacija inspiriranih pričom o vrtu Tuileries. Od smrznute fontane koja otkriva luksuzne darove iz La Collection Privée do čarobne Prestige njege kože i karusela ikoničnih parfema, uranjanje u začaranu šetnju je potpuno. I umjetna inteligencija sudjeluje u ovoj blagdanskoj fantaziji kroz digitalnu inovaciju koja zaslone pametnih telefona pretvara u portal za ulazak vrt snova.

Moglo bi vas zanimati i: Nova Diorova Backstage kolekcija ima sve za glamurozne blagdanske lookove

Tekst: PR

Foto: PR

Možda će vam se svidjeti

Želite pratiti novosti vezane za slowliving concept?

Povremeno ćemo vam slati notifikacije sa savjetima kako živjeti bolje, zdravije i sretnije!