Omiljeni hrvatski brand kozmetike odlučio je promijeniti perspektivu i studeni obojiti u ružičasto, obilježavajući 25.11. Međunarodni dan borbe protiv nasilja nad ženama.
Njihov najpopularniji uljni čistač Atomic postao je tako Atomica tijekom studenog. Proizvod je isti, ali je simbolika puno snažnija.
Zašto Atomic?
Odabir proizvoda leži u samoj njegovoj namjeni; snažan u svojoj funkciji, ali nježan prema koži. Osim imena, Atomica je osnažena uz super junakinju u avataru lavice; simbol ženstvenosti, odgovornosti, očuvanja zajednice i obitelji. Čuvar svog teritorija, branič vlastitog prostora, postavlja granice prema drugima onda kada se osjeća ugroženom.
To je samopouzdanje koje Skintegra želi probuditi u ženama i zato već treći put svoju društveno odgovornu kampanju i donaciju usmjeravaju prema 8 autonomnih ženskih kuća čije su štićenice krajnji produkt nejednakosti u društvu i vrlo često podređene, nezahvalne, demotivirajuće i društveno uvjetovane „ženske uloge“.
Svjesni problema s kojima se Sigurne kuće susreću, u kontekstu pandemije te uzimajući u obzir izuzetnu važnost njihovog postojanja, ove je godine brand donirao biblioteke za njihove najmlađe štićenike svih uzrasta te proizvode za njihove majke lavice.
Dokazano je da psihosocijalna podrška korisnicama Sigurnih kuća dovodi do njihova osnaživanja i veće samoefikasnosti te postavljanju konkretnijih i kvalitetnijih ciljeva za budućnost i zato nam je drago da svojom donacijom možemo podržati rad Sigurnih kuća – podijelio je s nama Skintegrin tim.
Biti žena je odgovornost, ali i iznimna privilegija. Skintegra vjeruje da zajedno možemo pomoći u ostvarivanju promjena; slavljenjem ženskih postignuća, podizanjem svijesti i prozivanjem nejednakosti.
I to svaki dan, a ne samo 25.11.
Tekst i foto: PR