Zalando ove jeseni ostavlja svoj pečat i u Hrvatskoj, i to izložbom koja poziva one u središtu domaće modne scene da ispričaju svoju jedinstvenu modnu priču, u svakom pogledu. Ovo je prva kampanja od dolaska modne platforme Zalando u Hrvatsku, Estoniju i Latviju, kojom je obilježeno širenje i prisutnost na 23 europska tržišta
Zalando, vodeća europska internetska modna i lifestyle platforma, dolaskom u Hrvatsku, obilježio je svoje kontinuirano širenje na nova tržišta, i to izložbom koja slavi domaću modnu kulturu i moć izražavanja. Izložba fotografija koje je snimila Mare Milin, jedna od najpoznatijih hrvatskih modnih fotografkinja, nadahnuta je različitim aspektima ljudske osobnosti te se oslanja na nenadmašni modni Zalando asortiman kako bi prikazala najrazličitije odjevne kombinacije.
Kampanja #FindYourAngle pokazuje svu raznolikost mode koju nudi Zalando, demonstrirajući ponudu stilova za svaku prigodu i u svakom pogledu. Inspirativna izložba prikazuje domaće modele, umjetnike i kreativce koji su najbolji predstavnici hrvatske modne kulture. Fotografije su koncipirane kao razigrani modni diptisi, koji besprijekorno ocrtavaju ključne Zalando vrijednosti – raznolikost i uključivost. Prva fotografija diptiha prikazuje portrete osoba kakve ih poznajemo u svakodnevici, dok su na drugoj snažno naglašeni različiti dijelovi njihovih ličnosti, odnosno postavljeni su u situacije i poze u kojima ih nismo naviknuti gledati. Želja je bila prikazati da svi, promatrani iz više perspektiva, pokazujemo mnogo različitih strana karaktera, ali da smo u suštini sve to – upravo mi.
Izložba je otvorena sve do 28. rujna u poznatom zagrebačkom art baru Botaničar.
„Moji planovi za postavljanje vlastite izložbe u Botaničaru početkom 2020. godine stavljeni su na čekanje, stoga nisam mogla biti sretnija kad sam godinu dana kasnije dobila poziv da budem dio Zalando launcha u Hrvatskoj i to upravo kroz izložbu na mom omiljenom mjestu u Zagrebu. Zaista sam uživala radeći na ovom projektu i mislim da su odabrani modeli za Find Your Angle savršeni“, izjavila je Mare Milin.
Govoreći o modnim diptisima koji prikazuju različite strane svake osobe, Slavko Sobin rekao je:„Da se napravi stotinu različitih fotografija mene, uvijek sam to ja, jer iz svih nas izvire stotine likova, isto kao što ne možemo postati nijedan lik koji barem negdje u suštini nismo mi.“
Jesenska kampanja najavljuje širenje Zalanda u nove europske zemlje, nakon dolaska u Litvu, Slovačku, Sloveniju te Hrvatsku. Zaokružena marketinška i komunikacijska kampanja kroz kreativan pristup naglašava kako Zalando uspijeva isporučiti modu za svaki dan, svaki stil i svaku priliku za oko 45 milijuna aktivnih kupaca na 23 tržišta. Zalando aplikacija omogućuje pristup najopsežnijem europskom modnom asortimanu (dostupnom putem App Storea i Google Play Storea) te nudi besplatnu dostavu i besplatan povrat u roku od 30 dana.
“Zalando nastavlja pričati svoje modne priče na novim europskim tržištima, stvaranjem trenutaka inspiriranih modom, zabilježenih iz različitih modnih perspektiva”, kaže Natalie Wills, direktorica marketinga u Zalandu. “Čvrsto vjerujemo u slobodno modno izražavanje, a ovom kampanjom upoznajemo nove kupce sa širokim rasponom mode dostupne na Zalandu, koji može olakšati istraživanje vlastitog stila. Također, postavili smo raznolike modne izložbe na svakom novom tržištu, predstavljajući naš etos i stavljajući lokalnu kulturu u središte naše poruke.”
Tekst: PR
Foto: Mare Milin, PR