Iako je ginekološki pregled među posljednjim stvarima koje biste htjeli napraviti, izrazito je važno da ga obavljate redovito. Ako nemate nikakvih posebnih tegoba, pregled je nužno obaviti najmanje jednom godišnje kako biste sačuvali svoje zdravlje.
Ginekološki pregled jedan je od pregleda na koje se žene najteže odlučuju, a ne pomaže ni činjenica da se neprestano govori o važnosti tih pregleda. Naglašava se da je prevencija uvijek bolja nego liječenje, iako je to nešto čega smo odavno svjesni. To itekako vrijedi za, na primjer, rak vrata maternice, koji se na vrijeme može otkriti upravo redovitim pregledima.
Jeste li znali da u Hrvatskoj svaki drugi dan umre jedna žena od raka vrata maternice i da je to drugi najčešći rak u žena? Ako niti nakon ove rečenice niste shvatili važnost pregleda, možda biste ju trebali pročitati ponovno.
Važno je, stoga, redovito obavljati preglede, kao i PAPA test.
Uz redovite preglede daleko ćete bezbolnije prolaziti kroz faze koje vam donosi život – kontracepcija, pokušaji začeća, trudnoća, menopauza, pa čak i razdoblje nakon ulaska u menopauzu. Iako je jednom godišnje za prevenciju dovoljno, češće biste ih trebali napraviti ako primijetite promjene u menstruacijskom krvarenju, ako se pojave bolovi, ako imate pojačani iscjedak ili uočite bilo što neuobičajeno.
Kada otići na pregled?
Na pregled, naravno, nećete otići u vrijeme menstruacije, pa pokušajte pregled dogovoriti u vrijeme kad sigurno nećete imati menstruaciju. Idealno vrijeme za pregled je razdoblje između osmog i dvanaestog dana ciklusa.
Vrlo je važno vjerovati svom ginekologu, baš kao i svakom doktoru.
Vjerovati zasigurno možete doktoru Danijelu Šebi, koji je u više navrata proglašavan jednim od najboljih ginekologa prema mišljenjima pacijentica. Zato smo vam pripremili darivanje!
Na našem Facebook profilu Slowliving.hr možete osvojiti 2 ginekološka pregleda u Privatnoj ordinaciji Dr. Danijel Šeba. Više o darivanju možete saznati ovdje.
Moglo bi vas zanimati i: Jeste li spremni za vaginalno pomlađivanje?
Tekst: Slowliving.hr
Foto: Canva