Grawe kampanja 90/98 kao podsjetnik na važnost prevencije tijekom cijele godine

by Anđela Sabranović

Pokreni promjenu dok si rek’o keksić! GRAWE osiguranje već niz godina aktivno podržava inicijative za borbu protiv raka dojke (Pink Ribbon) i borbu protiv raka prostate (Movember) koje se održavaju tijekom listopada i studenog.

Svjesni važnosti preventivnih pregleda tijekom cijele godine, GRAWE je pokrenuo kampanju 90/98 kojoj je cilj kontinuirano podizati svijest javnosti o ovom važnom pitanju. Samo ime kampanje – 90/98, u fokus stavlja brojke koje se odnose na visoke postotke izlječivosti rano otkrivenog raka dojke kod žena (90 %) odnosno izlječenja raka prostate kod muškaraca (98 %. )

Prosinac – mjesec kada možete pokrenuti promjenu

Kako bi tijekom prosinca, mjeseca darivanja podsjetio na činjenicu da je upravo zdravlje najvažniji poklon, GRAWE je u sklopu kampanje 90/98 na društvenim mrežama pokrenuo još jednu aktivnost, #Pokenipromjenu dok si rek’o keksić! kojoj je cilj poticanje razgovora o temi prevencije kao i inspiracija za pozitivne promjene koje mogu biti od životne važnosti. Brojni su hrvatski influenceri podržali ideju i uz prigodno oblikovane keksiće svoje bližnje pa potom i širu javnost potaknuli na promišljanje o zdravlju. Grawe tako poziva da ovih blagdana jedni drugima poklonimo brigu o sebi.

Mogućnost besplatnih preventivnih pregleda

Uz promicanje ideje prevencije kao pretpostavke zdravlja, GRAWE čini i konkretne korake kojima preventivne preglede čini dostupnim velikom broju građana – ugovaranjem GRAWE VITAL police dodatnog zdravstvenog osiguranja osigurava besplatne preventivne preglede bez liste čekanja u više od 300 vrhunskih zdravstvenih ustanova diljem Hrvatske (UZV pregled prostate za muškarce i UZV pregled dojki za žene).

Tekst i foto: PR

Možda će vam se svidjeti

Želite pratiti novosti vezane za slowliving concept?

Povremeno ćemo vam slati notifikacije sa savjetima kako živjeti bolje, zdravije i sretnije!