U sklopu kampanje „Ljeto za pamćenje“ HT je mladima pružio priliku da ovoga ljeta dožive nezaboravne trenutke uz brojne festivale i jedinstvene provode diljem Europe
Iza nas je još jedno ljeto za pamćenje tijekom kojeg je Hrvatski Telekom u sklopu istoimene kampanje mladima diljem Hrvatske ponudio jedinstveni spoj glazbe, mode i tehnologije. Tako su mladi dobili priliku besplatno uživati u nekima od najpopularnijih festivala u Europi, uključujući Lollapalooza u Berlinu, Paradise Garden u Austriji te Lovestream u Slovačkoj, za koje im je ulaznice putem Magenta Moments programa osigurao HT.
Vrhunac festivalskog programa održao se prošloga vikenda u Puntu, na poznatom krčkom festivalu Beat na moru, na koji je HT prvi puta doveo glazbeni program Electronic Beats. Čak 9000 mladih uživalo je u nastupima DJ Luton & Šćepa, DJ Runyja, DJa Vakka, kao i na boat partyju uz DJ Fynolla. Posebno iščekivan bio je nastup mladog DJ Ivchicha, kojeg su mladi izabrali putem društvenih mreža HT-a i tako mu omogućili da svoje vještine miksanja glazbe prvi puta predstavi publici na pozornici Electronic Beatsa.
Posjetitelji festivala istovremeno su se mogli opustiti u chill zoni Hrvatskog Telekoma, ali i pokazati svoju kreativnost na zidu za crtanje i vještinu gađanja balona te pritom osvojiti brojne nagrade.
U okviru kampanje posebnu suradnju uspostavio je HT s berlinskim brendom Superconscious, koji je dizajnirao modni dres „Higher State“. Predstavili su ga predvodnici nove generacije trap glazbene scene Miach i Goca R.I.P. (Kukus i Luzeri), a popularan dres brzo se „razgrabio“ na društvenim mrežama HT-a, gdje se dijelio pratiteljima.
I nove tehnologije bile su dio kampanje, pa su mladi mogli isprobati AI bot „Bez izgovora“, koji ih je poticao na zabavu i olakšavao pronalazak najboljih mjesta za izlaske, dok su uz mem.bot mogli stvarati nezaboravne video zapise svojih najsmješnijih trenutaka.
Tekst: PR
Foto: PR