Ako još uvijek niste upoznati s Kiehl’s brandom i njihovim fantastičnim proizvodima vrhunske kvalitete za njegu tijela, lica i kose, mi ćemo se potruditi približiti vam njegove vrijednosti i tradiciju kako biste uvidjeli što je to što ovaj brand čini posebnim na tržištu.
Dugogodišnja tradicija garantira kvalitetu
Kiehl’s je u svijetu prepoznatljiv po svom jedinstvenom i bogatom naslijeđu i znanju iz područja kozmetike, farmacije, botanike i medicine, ali i posebnoj posvećenosti kupcu. U samoj srži ovog branda, sve je podređeno individualnim potrebama kupaca, od samog istraživanja sastojaka i testiranja sigurnosti formula, pa sve do detaljnog i posebnog uređenja interijera i eksterijera lokalnih prodavaonica, njihovog koncepta isprobavanja proizvoda prije kupovine, pa sve do vrhunskog spektra usluga.
Uspješan spoj klasične ljekarne i moderne prodaje
Kiehl’s je 1851. godine osnovan kao klasična obiteljska ljekarna 19. stoljeća, koja je građane New York-a opskrbljivala farmaceutskim tonicima i ljekovitim mastima dobivenim iz prirodnih sastojaka, pa ih presonalizirala kako bi udovoljila potrebama klijenata.
Tadašnji bestselleri bili su ,,eliksir’’ vitalnosti i proizvodi protiv gubitka kose. Svi proizvodi su se ručno izrađivali u prostorima ljekarne, pa se taj način poslovanja uspješno održavao sve do 1960.godine, kad se ukinulo farmaceutski način posluživanja i homeopatski preprarati. Tada se pažnja usmjerila na razvoj i prodaju proizvoda za kožu i kosu temeljena na prirodnim sastojcima. I da, to je bio pun pogodak jer su upravo ti sastojci učinili Kiehl’s slavnim kao što je i danas – 170 godina kasnije.
Kao simbol tradicije i poštovanja prema začecima, danas, poslije 170 godina, svi zaposleni i dalje nose kute, a i sam izgled prodavaonice se nije puno promijenio. Osim kuta koje su ostale i do danas, zadržali su se i Kiehl’s biljni tonici! Calendula Herbal – Extract Toner i Cucumber Herbal Alcohol – Free Toner samo su neke od formula inspiriranih ljekovitim biljem i botanikom. Naravno, tu je i Kiehl’s Ultra Facial Cream hidratantna krema koju kada jednom isprobate – uvijek, ali uvijek ćete joj se vraćati. Provjereno!
Usluživanje kupaca i neprocjenjiva pomoć stvari su koje pamtite
Ono što posebno izdvaja Kiehl’s brand od ostalih brendova na tržištu je njihov vrhunski način usluživanja kupaca, gdje se posebna pažnja posvećuje svakom kupcu pojedinačno i neprocjenjiva pomoć u obliku besplatne analize kože.
Ovo nije još samo jedna prodavaonica gdje će vas dočekati nasmijano lice, već i stručno osoblje. Svaki Kiehl’s savjetnik za njegu je upoznat s posebnim načinom usluživanja kupaca koji prakticira brand, pa je uz poznavanje sastojaka formula i ljekarske tradicije, osposobljen i za savjetovanje tretmana i režima njege kože i kose u skladu s potrebama i zahtjevima vaše kože.
Odlike zdrave kože su jaka barijera i visoka razina hidratiziranosti kože. Kiehl’s zato koristi specijalni dijagnostički uređaj za provjeru zdravlja i stanja kože. On istovremenom mjeri snagu barijere kože i razinu hidratiziranosti stanica kože.
Ako niste sigurna koji je vaš tip kože, kao i ako tražite proizvod koji bi bio baš pravi za vas, uvijek se možete obratiti ljubaznom osoblju i zatražiti besplatnu analizu kože.
I sama sam isprobala analizu kože, koju mi je stručno odradila savjetnica Iris. Nakon analize kože, savjetovala mi je proizvode koje bih trebala isprobati – imogu vam reći, iako je od testiranja kože prošlo tek 7 dana, već vidim da mi proizvodi pomažu i jedva čekam konačne rezultate! (Iris hvala ti! :))
Isprobajte željeni proizvod prije kupovine
Vjerujemo da znate i sami koliko može biti težak odabir proizvoda za njegu kože, jer za razliku od dekorativnih make-up proizvoda njih ne možemo testirati i isprobati dok ih ne kupimo. E pa imamo dobre vijesti i još jedan razlog više za posjetiti Kiehl’s prodavaonice! U njihovim poslovnicama imate priliku isprobati željeni proizvod prije kupovine. Kiehl’s je pionir u konceptu ,,isprobaj prije kupovine” i to ga izdvaja u moru drugih brendova.
Nakon spomenute analize kože u Kiehl’s prodavaonicama dobit ćete komplementarne uzorke preporučenih proizvoda da ih isprobate kod kuće. Nakon što uvedete nove Kiehl’s formule u svoju dnevnu rutinu njege, potrebno je oko 4 tjedna kako bi postigli željene rezultate. Svaki put kad kupite neki od njihovih proizvoda, zagarantiran vam je zdraviji izgled kože u 28 dana.
Jedinstveni izgled Kiehl’s prodavaonica
Samim ulaskom u neki od ugodnih i jedinstvenih Kiehl’s prodavaonica, uočiti ćete tragove 170 godina duge tradicije ovog brenda, uključujući fotografije originalne glavne prodavaonice u New Yorku-u, kao i obitelji osnivača. I sve to zahvaljujući posebnoj zamisli brenda, gdje je želja bila da prodavaonice podsjećaju na klasične ljekarne, uljepšane modernim elementima, koje odaju počast njihovim počecima, noseći sa sobom duh New York-a.
Postanite i vi vjerni ljubitelj Kiehl’s proizvoda!
Kao što ste dosad mogli pročitati, postoji jako puno razloga za posjetiti Kiehl’s prodavaonicu, saznati što je to što odgovara vašoj koži i isprobati proizvode ovog kvalitetnog branda! Isto tako, na samom kraju, voljeli bismo i spomenuti da Kiehl’s brine i o okolišu, pa tako u njihovim poslovnicama možete odložiti iskorištenu i praznu ambalažu. U Kiehl’sovim trgovinama reciklirajte i za nagradu uživajte u nekim od njihovih najpoznatijih proizvoda. Zvuči fantastično, zar ne?
Ako vam Kiehl’s prodavaonice nisu u blizini, postoji usluga konzultacija telefonom i narudžba proizvoda na kućnu adresu. Detalje i kontakt brojeve vama najbližih poslovnica potražite ovdje. Ne zaboravite pratiti novitete i akcije ovog branda na njihovim društvenim mrežama!
Moglo bi vas zanimati: Spremni za blagdane: mi znamo kako zablistati prije blagdana!
Tekst: Vjera Pađen
Foto: Kiehl’s, privatna arhiva