1. ISKRENOST – najvažnije je da budete otvoreni i iskreni prema sebi. Da ste u stanju prepoznati u čemu griješite vi ili vaš suradnik, član vašeg tima. Budite iskreni, ali nemojte pretjerivati. Cilj samoevaluacije nije preuzimanje krivnje pod svaku cijenu. Najvažnije je da shvatite bit problema.
2. PITANJA – postavite si pitanja koja će vas voditi kroz taj proces i pomoći vam da sagledate konačni rezultat, je li posao dobro obavljen i kako možete poboljšati svoju učinkovitost.
3. SURADNJA – podijelite s kolegama znanja koja ste stekli, opišite poboljšanja do kojih je došlo i greške koje ste uvidjeli, odnosno zaključke o tome na što treba pripaziti u budućnosti.
4. VRIJEME – kvalitetna samoevaluacija zahtijeva vrijeme. Nemojte ništa poduzimati na brzinu. Ipak, radi se o vama i vašem poslovnom i osobnom razvoju. Ako želite samoevaluaciju pošto-poto, postavlja se pitanje: koliko ste bili iskreni i koliko ste temeljito razmotrili sve pojedinosti?
5. KOLEGE ILI NADREĐENI – naposljetku, morate razgovarati s kolegama ili nadređenima o zaključcima koje ste donijeli i zamoliti ih da iskreno kažu što misle o samoevaluaciji. Na kraju zajednički raspravite postoji li potreba za određenim promjenama.
Samoevaluacija kroz najvažnija pitanja
Postavite si sljedeća pitanja i iskreno na njih odgovorite:
Tekst: Iz knjige Tip of the week – Moj interaktivni priručnik za osobni i profesionalni razvoj,
(autori: Petar Lazarov, Kalin Babušku), izdavač Naklada Nika