Raditi od kuće nije jednostavno. Raditi od kuće i biti roditelj još je teže. Uslijed krize i pandemije COVID-19 postalo je jasno da na određena životna dešavanja ne možemo utjecati i većina zaposlenih žena napustila je posao kako bi mogle biti kod kuće s djecom i baviti se roditeljskim aktivnostima.
Profesionalna platforma za umrežavanje, LinkedIn, odlučila se za zanimljiv potez te je dodala opciju “stay at home mom” i druge slične nazive poslova kako bi pojednostavnila život roditeljima i omogućila im da što preciznije opišu ono čime se bave i da, simbolički rečeno, ispune trenutne “praznine” u svojoj karijeri.
„Stay-at-home mom“, „stay-at-home dad“ i „stay-at-home parent“ novi su naslovi titula koje je LinkedIn dodao u ponudu poslova i predstavio svojim korisnicima kako bi omogućio detaljniji prikaz onoga što roditelji rade dok “ne rade ništa” i čekaju “pravi posao”. Također, sada mogu i odabrati opcije poput “mama” ili “tata” ili pak “homemaker”.
Što znači dodavanje ove mogućnosti za LinkedIn?
Dodavanje ove opcije znači da roditelji koji brinu o svojoj djeci, ali i o svom domaćinstvu puno radno vrijeme, mogu taj posao navesti u svom CV-u na LinkedIn-u. Većina majki bila je prinuđena ostati kod kuće u vrijeme pandemije, ali nisu imale mogućnost dodati taj status svo profilu na ovoj društvenoj mreži. Na ovaj način omogućava se ljudima koji brinu o svojoj djeci, ali i usporedno s time upravljaju svojim domom da istaknu to što jesu, iako za to nisu dodatno plaćeni. Zasigurno je jedna od najboljih mogućnosti činjenica da poslodavci, kako trenutni, tako i budući, imaju uvid u to.
Kako su naveli za medije, LinkedIn će i u mjesecima koji dolaze uvoditi promjene, poput mogućnosti da korisnici navedu kada su otišli na godišnji odmor ili bili odsutni zbog obiteljskih obaveza.
Moglo bi vas zanimati: Jesu li online treninzi budućnost u svijetu rekreacije?
Tekst: V.P.
Foto: Pinterest, Canva