Inspiracije su osmišljene kako bi spojile ljude iz različitih područja života s ciljem zajedničkog učenja, istraživanja novih perspektiva te poticanja inspiracije i kreativnosti. Inspiracije su mjesto gdje se dijele priče o uspjehu, razmjenjuju ideje i zajedno gradi atmosfera poticajne energije. Svoje priče o uspjehu ispričali su Ljupka Gojić, Andreja Vukojević i Petar Trbović. Donosimo ih u nastavku.
Ljupka Gojić Mikić i njezina priča
Sastojci za njezinu priču o uspjehu?
Kreativnost, predanost , strast prema detaljima i posvećenost obitelji.
U srcu Zagreba, u čarobnom kvartu Knežija, Ljupka Gojić Mikić uspješno žonglira između dviju strasti koje su postale sinonim za užitak i stil – slastičarnice Jolie Petite Patisserie i svog modnog brenda Jolie Petite.
Svaki zalogaj u Jolie Petite Patisserie je poziv za putovanje u gastronomski raj. Tartovi, ekleri, glazirani kolači i druge slastice – neodoljivi su okusi za sva osjetila. No, prije nego što poslastica dopre do gosta, pažljivo je isprobana i odobrena od strane same Ljupke.
– Kvaliteta je ključna i zato koristimo samo najfinije sastojke – objasnila je.
No, Ljupka ne stvara samo svijet okusa, već i modnih trendova. Njen modni brend Jolie Petite pretočen je u uspješan posao nakon karijere na modnim pistama. Svoju dugu i zavidnu manekensku karijeru izgradila je rano, već sa trinaest godina.
– Uvijek sam znala što hoću – otkriva Ljupka.
– Jedne noći, bilo je to u dva sata ujutro, probudila sam mamu i rekla da moram otići, jer me Hrvatska mi je postala premala, preuska. Imala sam osjećaj da me guši. Mama me mirno saslušala i rekla je da ćemo razgovarati ujutro – prisjetila se crtice iz života.
Zahvaljujući razumijevanju svoje majke, putovanje je ipak malo odgođeno, no Ljupka se brzo otisnula u svijet.
Godine mladosti provela je na svjetskim modnim pistama, surađujući s najpoznatijim modnim imenima, osvajajući naslovnice poznatih modnih časopisa te radeći brojne kampanje za prestižne modne kuće. Kao svjetski poznati model, Ljupka je svijetu pokazala svoj stil i eleganciju, a danas strast za modom dijeli kroz svoj brend.
Obitelj kao temelj za uspjeh
Iza svake uspješne žene stoji obitelj, a kod Ljupke to je muž i tri prekrasne djevojčice. Dok Ljupka usklađuje svoje poslovne obveze s majčinstvom, odgaja i uči svoje djevojčice da budu osjećajne i sretne, svojim primjerom ukazuje na važnost strasti, predanosti i snagu da se snovi slijede i nikad ne odustaje.
Svaka poslastica iz Jolie Petite Patisserie, svaki komad odjeće iz njenog modnog brenda, svaki trenutak proveden s obitelji – to je Ljupkina priča o uspjehu, o ljubavi prema modi i okusu slasti, snazi i skladu obitelji.
Andreja Vukojević i njezina priča
Andreja je direktorica Sektora za turizam i voditeljica službe za marketing i komunikacije HGK.
Inače je strastvena vizionarka, a svoju izvanrednu karijeru započela je u Hrvatskoj Pošti, penjući se korak po korak – od nulte pozicije do samog vrha. Taj put obilježen je neumornim radom, odlučnošću i beskompromisnom predanošću postizanju ciljeva.
– Svaki put kad prođem pored Pošte ne mogu se ne sjetiti da sam u ovoj zgradi radila godinama, predano svaki dan od osam do četiri. Svaka stepenica koju sam prošla, svako radno mjesto, sve sam to doživljavala kao priliku za rast i nadmašivanje same sebe.
I doista je ostvarila sve svoje ambicije.
Formula za izvrsnost
Danas je ponosna majka dječaka i uspješna poslovna žena. Nedavno je predstavila novo čudo HGK-a – platformu za premium turizam. Hrvatska, s bogatom kulturnom baštinom i slikovitim krajolicima, ima sve potrebno da postane brend najviše kvalitete.
– Hrvatska ima ogroman potencijal za daljnji razvoj premium segmenta u svim oblicima turizma. Ključno je intenzivnije raditi na stvaranju povoljnijeg poslovnog i investicijskog okružja, ne samo u turizmu, već i u širem gospodarstvu.
Posebno ističe potrebu jačanja gastronomske ponude, nautičkog turizma te usluga u zdravstvenom turizmu.
– Pozicioniranje Hrvatske kao vrhunske gastronomske destinacije zahtijeva značajna ulaganja i podizanje razine kvalitete ponude i usluga – objašnjava Andreja.
Svojom stručnošću, strašću i neumornim radom, nastavlja inspirirati svoj tim i ostvarivati izvanredne rezultate. Njezina vizija i odlučnost čine je neizostavnim pokretačem pozitivnih promjena i razvoja u turizmu Hrvatske.
Petar Trbović i njegova priča
Kada bi netko prije mnogo godina rekao da će životni put Petra Trbovića biti poput scenarija iz filma, malo bi tko povjerovao. Ali, upravo takva čuda se događaju. Petar je odrastao u malom mjestu za koje je rijetko tko i čuo. Daleko od mode, glamoura, sjaja i blještavila. Njegov otac, čovjek skromnih mogućnosti, jednog je dana kupio satelitsku antenu, ne znajući da će baš to čudo tehnike promijeniti Petrov tijek života.
Antena je kriva za sve
Dok je Petar ‘šaltao’ programe na televiziji, slučajnost ili možda sudbina, dovela ga je do jednog posebnog kanala – Fashion TV-a. U tom trenutku, ni sam nije mogao naslutiti kako će to malo otkriće oblikovati njegovu budućnost. U svijetu mode, ljepote i umjetnosti pronašao je ostvarenje svojih snova.
Ostalo je, kao što se često kaže, povijest. Petar je slijedio svoju strast, radio naporno i nije se bojao sanjati velike snove. Danas, pogledamo li unatrag na taj nevjerojatan put od malenog mjesta do prestižne pozicije modnog direktora Vogue Adria, vidimo da su snovi i strast prema onome što volimo najmoćniji pokretači u životu.
“Kakva je Anne Wintour?” – pitanje koje je često čuo i kaže je za svako pitanje dobio samo jedan cent danas bi uživao u svojoj stometarskoj jahti.
– Počašćen sam i zahvalan Anni Wintour i cijelom Conde Nast timu na ukazanoj časti i povjerenju. Ovo je prilika da, slavimo modu, kulturu i umjetnost. Želja mi je da ovim putem učvrstimo mostove te približimo Hrvatsku svijetu i učinimo je globalno vidljivijom.
Petar je uvijek bio perfekcionist s jasnim kreativnim potpisom. Poznat je kao veliki vizionar i autoritet u modnom izdavaštvu. Njegov rad, prepoznatljiv po snažnoj kreativnosti, objavljen je u najprestižnijim modnim časopisima svijeta,
“Svojim radom želim inspirirati ljude. Odvesti ih na mjesta na kojima nisu bili, pomaknuti granice kreativnosti i promišljanja, izazvati ih da kršeći nametnuta pravila izgrade svoja vlastita.” – ističe Petar Trbović.
Osim u inspirativnim pričama posjetitelji su uživali i u najfinijoj kavi
Na Inspiracijama, ljubitelji finih okusa isprobali su i pravu poslasticu – najfiniju kavu na svijetu. Naravno, iz De’Longhi aparata!
Za mnoge od nas, ispijanje kave je trenutak samoće, prilika za tišinu i introspekciju prije nego što se prepustimo zahtjevima dana. Kava nas osnažuje i priprema za ono što dolazi, dajući nam potrebnu dozu energije i fokusa.
Ali, da bi zrno kave postalo savršena šalica čistog zadovoljstva, potreban je pravi alat – aparat za kavu. I zato nema zabune! U svijetu De’Longhi aparata, svaki se dan može pretvoriti dan za uživanje u najboljoj, kremastoj šalici omiljene kave.
Događaj su upotpunile i fine Baš te kiflice, hrvatska manufaktura izrade kiflica za sve prigode, uvijek friške, mekane i neodoljivo ukusne.
Premijerno je predstavljen i novi okus brenda Finsbury Blood orange okusa crvene naranče s Mediterana koji su uzvanici mogli degustirati tijekom cijele večeri u kombinaciji s Thomas Henry tonikom, a prema mišljenju gostiju mnogima bi mogao biti omiljeni aperitiv ovoga ljeta.
Idealno rashlađena Bottega Venezia Doc s voćnim aromama, svježe i glatko na nepcu potvrdilo je da Hrvati i Hrvatice uživaju u pjenušavim vinima.
Tekst: PR
Foto: PR