Prirodan i čist izgled najnoviji je trend u svijetu ljepote, odnosno trend koji se vraća na velika vrata. Može se to primijetiti i pregledavajući društvene mreže i popularne influencerice, ali i po ponudi make-upa na policama.
Jedan od zaštitnih znakova nude make up-a svakako su uvijene i duge trepavice te zaglađene i stilizirane obrve, kakve često možemo vidjeti i na svjetskim pistama. Svi ovi trendovi počivaju na skandinavskoj estetici koja asocira na prirodu, čistoću, jednostavnost, brigu o sebi, ali i okolišu. Upravo zato mijenjaju se i beauty navike te stav o tretmanima i proizvodima, pa je prirodan i čist izgled logičan trenutni izbor.
Bez gelova i olovaka
Ukorak sa svjetskim trendovima uvijek ide Kallos Studio & Academy, u kojem se tretmani uljepšavanja trepavica i obrva odvijaju po najvišim standardima. Obrve se stiliziraju bez gelova ili olovaka, a trepavice su vizualno duže bez maskare. Time se ostvaruje san svake žene jer mnogobrojni kozmetički proizvodi više nisu potrebni. Svaki tretman upotpunjen je i 3D filerom, koji poput botoxa zaglađuje i popunjava dlaku.
Osim što tretmane odlikuje stručan i kvalitetan pristup, Kallos je prvi hrvatski brand koji je kreirao potpuno vegansku kolekciju profesionalnih lash&brow proizvoda, čime je ponovno potvrdio status jedne od najvećih regionalnih beauty akademija. Zalaganje Martine Krajinović Gülsün, vlasnice i osnivačice Kallos Studio & Academy nedavno je prepoznato i nagrađeno na dodjeli Balkan Awards.
Nadogradnja i prenošenje znanja
Ova prestižna manifestacija okuplja brendove, poduzetnike i javne osobe iz cijele regije, a postala je važno mjerilo poslovne izvrsnosti samih dobitnika. Od 2004. Balkan Awards dodjeljuje nagrade pojedincima i organizacijama koji su ostvarili iznimne rezultate u područjima umjetnosti, mode, obrazovanja, turizma, ženskog poduzetništva. Upravo je u potonjoj kategoriji trijumfirala Martina Krajinović Gülsün, vlasnica beauty brenda i jedna od najtraženijih međunarodnih beauty edukatorica, s posebnim naglaskom na obrve i trepavice, a to je područje podigla na vrlo visok nivo.
Nagrada je sasvim logičan slijed Martininog dosadašnjeg rada. Jedan od glavnih aduta i razlog uspjeha jest i inzistiranje na stalnoj nadogradnji i prenošenje znanja jer Kallos Studio & Academy je mjesto gdje se educiraju mnogi beauty artisti. Osim na beauty tehničare, znanje se prenosi i na klijente. Martina naglašava kako je iznimno bitno da klijenti znaju sve o tretmanu kojem se podvrgavaju te da shvaćaju važnost pravilne njege kože, od koje sve počinje.
Temeljitost i stručnost na svakoj razini razlozi su zbog kojih se stari klijenti iznova vraćaju, a novi svakodnevno dolaze u Kallos Studio & Academy.
Tekst i foto: Promo