U organizaciji tvrtke METRO Hrvatska, vrhunski chefovi iz udruženja JRE Hrvatska posjetili su Gastromasu, jedno od najvažnijih događaja u svijetu gastronomije koje se održalo u Istanbulu. Mladi i talentirani chefovi udruženja JRE, kao i njihovi mentori, na predavanjima, panelima i radionicama otkrili su najnovije trendove i ideje u kulinarstvu koje su predstavili renomirani svjetski chefovi i profesionalci iz restoranske industrije.
Također, posjetili su i Gastronometro centar, prvu tursku platformu za otkrivanje gastronomije koju je METRO osnovao 2015. godine, kako bi doprinio razvoju proizvoda, asortimana, recepata i jelovnika njihovih kupaca u Turskoj. Ovaj jedinstveni ekosistem turske ugostiteljske industrije na jednom mjestu nudi kulinarsku školu, mjesto za vježbanje i radionice, prezentacije kulinarskih postignuća i organiziranje događanja.
“METRO se tijekom više od dvadeset godina poslovanja na hrvatskom tržištu pozicionirao kao preferirani partner HoReCa sektoru jer pruža profesionalnu podršku koju oni trebaju i zaslužuju. To uključuje i razvoj proizvoda i usluga baš za taj sektor. Upravo smo zato, s našim partnerima iz udruge JRE, tri dana koja smo proveli u Turskoj iskoristili kako bi se vratili s još više inspiracije i ideja kako hrvatsku gastronomiju podići na višu razinu, a naš asortiman još bolje prilagoditi potrebama kupaca”, izjavio je tom prilikom Igor Kotaran, direktor marketinga METRO Hrvatska.
METRO Hrvatska već niz godina surađuje s udrugom JRE Hrvatska, domaćim predstavnicima međunarodne udruge JRE koja okuplja više od 350 restorana iz 15 zemalja, a osnovana je u Francuskoj 1974. godine. JRE Hrvatska je udruga mladih restoratera i trenutno broji 14 članova iz vrhunskih restorana pod vodstvom profesionalnih i kreativnih kuhara. Suradnja METRO-a s udrugom JRE je raznovrsna, a uključuje i reviziju, promociju i razvoj asortimana METRO robnih marki namijenjenog profesionalnim kuharima i ugostiteljima..
METRO je u Hrvatskoj počeo poslovati krajem 2001. godine otvorenjem prvoga veleprodajnog centra na zagrebačkom Jankomiru. Danas posluje s ukupno deset veleprodajnih centara u Zagrebu, Rijeci, Splitu, Zadru, Osijeku, Puli, Varaždinu, Poreču i Dubrovniku. METRO trenutno opslužuje oko 95 posto kupaca u ugostiteljskom sektoru, što čini oko 30 posto potreba tog tržišta. Uz kupce iz HoReCa sektora, METRO je usmjeren prema malim trgovcima te malim i srednjim poduzetnicima.
Moglo bi vas zanimati i: Dutch baby ili palačinke iz pećnice ili su savršene za doručak vikendom
Tekst: PR
Foto: PR