Početak godine je uvijek vrijeme kada jako puno razmišljamo o boljim načinima organizacije. Iz godine u godinu kupujemo najljepše rokovnike, ali u ovom brzom vremenu življenja oni kao da ne djeluju, barem ne za većinu. Njihov veliki nedostatak je taj što ste izgubljeni ako ih kojim slučajem zaboravite ponijeti. Ipak, ono što sigurno nikad ne zaboravljate ponijeti je naravno mobitel. Zato sve više ljudi sebi priznaje da rokovnik nije baš najbolje rješenje i prelazi na mobitel. Istražili smo koje su to najbolje, trenutno dostupne aplikacije za organizaciju.
Todoist
Ovo je jedna od prvih aplikacija za organizaciju koje smo istražili. Jako je jednostavna za korištenje, a omogućuje vam i da dijelite zadatke s drugima. Dopušta vam da definirate rokove, ciljeve, označavanje zadataka različitim bojama i još mnogo toga.
Zenkit To Do
Ovo je također jedna jako jednostavna i popularna aplikacija za organizaciju. Idealna je za rad u grupi jer možete primjerice s obitelji podijeliti obavljanje zadataka poput kućanskih poslova, nabavke, ali isto tako možete s radnim kolegama pratiti statuse projekata i slično.
Google keep
Google Keep baš poput ostalih Googleovih aplikacija prati filozofiju minimalizma nudeći istodobno vrlo efektno i intuitivno osmišljeno sučelje. Sasvim očekivano, Keep se odlično integrira s Google Driveom, a samo dodavanje bilješki koje mogu biti tekst, zvuk, slika ili crtež, zbilja je jednostavno.
Kao što znate, organizacija je pola posla te je upravo sada pravo vrijeme da unaprijedite svoje organizacijske vještine, a uz ove aplikacije rezultat ne može izostati. Sretno!
Moglo bi vas zanimati i: Organizacija doma može vam popraviti raspoloženje
Tekst: Anđela Sabranović
Photo: Pinterest, istockphoto