Konferenciju The Art of Feminine Leadership već smo ranije najavili. Održat će se 24. ožujka, i to online, a sad je objavljen i program ovog izdanja te konferencije.
Prva konferencija u regiji koja promovira ženske vještine vodstva, The Art of Feminine Leadership, u svom četvrtom izdanju, okupit će vodeće međunarodne i domaće lidere koji će u šest sati inspirativnog programa govoriti o izazovima liderstva u hibridnom načinu rada, ali i rješenjima koje za njih pružaju ženske vještine vodstva.
Konferenciju će otvoriti Annie Coleman koja će se dotaknuti fenomena „Velike ostavke“ te otkriti kako vratiti osjećaj svrhe i pripadanja zaposlenicima i zadržati njihovu visoku angažiranost unatoč izazovima pandemije. Kako u tome može pomoći vodstvo srcem, govorit će Jadranka Boban Pejić, direktorica tvrtke Biovega, a svoju formulu uspješnog vodstva podijelit će i Mirjana Garapic Zakanyi, članica uprave Mirabank a.d. iz Srbije.
Raznolik program
Autorice četiri knjige o mentorstvu, Klaudija Javornik i Tatjana Kolenc iz Slovenije, otkrit će nam kako nam mentorstvo može pomoći premostiti izazove koje nosi hibridno okruženje, a kakvu ulogu u liderstvu budućnosti igraju osobne vrijednosti podijelit će Larisa Halilović, iznimna stručnjakinja za upravljanje timovima iz British Councila iz Bosne i Hercegovine.
Posebno zanimljive će biti i tri pauze za inspiraciju u kojima će Bruno Šimleša, Ena Rajić i Srđan Šimac, svatko u svom izričaju, podijeliti razmišljanja o liderstvu, humanosti i zdravim temeljima poslovnog uspjeha.
Konferenciju će zatvoriti panel „Inovacije kroz poslovne prakse koje u središte stavljaju ljude“, a svoja razmišljanja i najbolje prakse, podijeliti će panelisti Breda Ivanović (PwC Hrvatska), Monika Ivanović (Infobip), Alan Žepec (LQ) i Nada Kozina (J.u.A. Frischeis), a panel će moderirati Marina Dražić (Algebra).
Sve informacije o konferenciji, kao i ulaznice dostupne su na web stranici www.conference.shhhefica.com.
Moglo bi vas zanimati i: Ženske vještine vodstva moćne su i treba ih promovirati
Tekst: Slowliving.hr
Foto: Organizator