Već šestu godinu zaredom konferencija Poduzetnički mindset u Zagrebu okuplja poduzetnike s jasnim ciljem – stvaranje poticajnog okruženja i zdrave poduzetničke klime. Ujedinjeni u zajedničkoj misiji, predvodnici hrvatskog poduzetništva prošli tjedan su na pozornici Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu, pred gotovo 700 sudionika, uspjeli osvijestiti važnost kulture uspjeha kao ključnog elementa za rast i buđenje hrvatskoga gospodarstva.
Konferenciju je u ime domaćina otvorila intendantica Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu – dr. sc. Iva Hraste Sočo koja je okupljenima ukazala na važnost vrednovanja kulture uspjeha, ne samo u poslovnom svijetu, već i u svijetu kulture i umjetnosti. Glavni organizatori konferencije, Ognjen Bagatin i Berislav Horvat, naglasili su kako kultura uspjeha nije privilegij malobrojnih, već je ponuđena svima koji žele svojim radom i pozitivnim primjerom ovo društvo učiniti boljim mjestom za život.
“Hrvatska ima ogroman potencijal, stoga vjerujem kako upravo pozitivnim primjerima i poduzetničkim pričama, koje iz godine u godinu dovodimo na pozornicu konferencije Poduzetnički mindset, možemo pridonijeti jačanju kulture uspjeha, a time i uspješnom rastu našega gospodarstva“ – zaključio je Ognjen Bagatin, organizator konferencije.
Tko je sve sudjelovao na konferenciji Poduzetnički mindset
Uvodnim predavanjem, poduzetnik i poslovni mentor Krešimir Rich (Identalia Academia) na kreativan je način predstavio publici različite perspektive uspjeha, istaknuvši kako poduzetništvo nije cilj samo po sebi, već proces koji zahtijeva kontinuiran rad, ulaganje i posvećenost u stvaranju pobjedničkih timova.
Poduzetništvo kao maraton
O temi Poduzetništvo kao maraton na sceni HNK-a govorili su Dorotea Effenberger (Tahograf), Petar Šimić (Primaco grupa) i Ante Laušić (Solvership) uz moderatora Sašu Cvetojevića (Insako), naglašavajući kako poduzetništvo nikada nije i neće biti sprint, nego kontinuirano suočavanje s izazovima na putu rasta i razvoja, koje oplemenjuje pojedinca i poslovnu scenu u cjelini donoseći dugoročne plodove za sve uključene.
Sportski panel
Sportski panel, u kojem su zlatni olimpijci, veslači Valent i Martin Sinković, odgovorili na pitanje Od čega su zapravo zlatne medalje?, fokusirao se na vrijednosti kao što su upornost, disciplina, predanost i timski rad.
Poslovne strategije
Aktualne EY Poduzetnike godine Jadran Galenski Laboratorij iz Rijeke predstavio je član Uprave Mislav Vučić (JGL), otkrivši sve poslovne strategije i odabire koji se kriju iza JGL-ova laboratorija uspjeha. Vrhunska menadžerica Anita Lacmanović (SAP Hrvatska) te top menadžeri Gordan Kolak (KONČAR) i Tomislav Glavaš (Bosqar), pod vodstvom komunikacijske savjetnice Maruše Stamać (Media Consulting), podijelili su iskustva s uspjehom unutar svojih organizacija.
Daniel Šimić (A1 Hrvatska) u razgovoru s Nevenom Rendeli (Primetime komunikacije) otkrio je zašto je A1 predvodnik digitalne budućnosti, dok se Damir Šmigmator (Aircash) osvrnuo na valutu uspjeha kroz financijski aspekt.
Mladi inovator i poduzetnik Tomislav Ivanić (Bravarija Ivanić/Soltiq) oduševio je sve prisutne svojim optimističnim pristupom poduzetništvu u kojem izuzetno puno polaže na uspješno balansiranje obitelji, hobija i posla.
Sve o uspjehu
U panelu Kako prodati uspjeh, poduzetnici Orlando Lopac (Orlando Health) i Marko Emer (Moj e-Račun), uz moderatora Vjeku Peretića (Pro Grupa), usmjerili su se na vještine i strategije potrebne za pozicioniranje svog vlastitog uspjeha na tržištu, kao i na stvaranje proizvoda i usluga koji privlače pažnju i stvaraju povjerenje kod klijenata.
Panel Koja je tajna uspjeha? predstavio je mlade lidere Ivana Dumančića (IVER grupa) i Tomislava Kamenskog (Kamgrad), koji su pod stručnim vodstvom Manuele Šole (Komunikacijski laboratorij) otkrili poslovne i ljudske karakteristike skrivene iza svojih uspjeha.
Panel Uspjeh gledan očima poduzetnica predstavio je specifične izazove i prilike s kojima se suočavaju liderice u nas. Poduzetnice Branka Hitner (Carta) i Hani Hreljak (Pisinium), uz moderatoricu Jelenu Jelušić (INSPO consulting), raspravljale su o iskustvima koja nadilaze poslovne uspjehe, ukazujući na važnost podrške, umrežavanja i mentorskih odnosa među ženama.
Ova konferencija još je jedna potvrda teze da se kroz isticanje pravih primjera liderstva, vizionarstva i poduzetništva može potaknuti više poduzetničkih pothvata i širiti zdrava poduzetnička klima.
Moglo bi vas zanimati i: Pogled iz drugog kuta: Što ako je za uspjeh potreban dobar neuspjeh.
Tekst: PR
Foto: Sanjin Kaštelan / Mara Bratoš / Jozo Čabraja