Iako vam se možda čini drugačije, svaka TO-DO lista mora imati pažljivo razrađenu konstrukciju i plan kako bi bila ispravna, precizna i realna. Naravno, realni vremenski rokovi također trebaju biti jasno postavljeni.
Liste nam uvelike olakšavaju nađu svakodnevicu. Uz njih obaveze uvijek imamo zapisane na istom mjestu i za njih si zadamo određeni vremenski period kako bismo ih obavili. No, kako bi naša lista bila mjerilo naše šroduktivnosti, postoji nekoliko detalja na koje trebamo obratiti posebnu pozornost.
Zapisujte si samo najbitnije obaveze
Nemojte svoj dan započeti pisanjem liste na kojoj će poslovne obaveze napisati popis za kupovinju namirnica u trgovini. Važno je da vaša lista bude specifična, mjerljiva, realna i jasnom vremenskom linijom. Posložite prioritete na njoj, zadajte si važne i jasne ciljeve koja morate ostvariti danas i par ciljeva čije će ostvarenje biti dodatan bonus.
Zapišite si samo realne ciljeve i zadatke
Nemojte si zadavati neostvarive ciljeve. Želite pokrenuti svoj posao? Onda si za danas zapišite obvezu da saznate kako napraviti najbitnije, što je potrebno za kvalitetnu opremu s kojom ćete raditi, te koliko vremena možete posvetiti poslu, a koliko privatnim obavezama. Budite realni i istražite vaše mogućnosti.
Ne miješajte kvalitetu s kvantitetom
Ponekad ljudi, kako bi se osjećali uspješnim, obavljaju samo jednostavne stvari ili obveze koje nisu na listu. Važno je obratiti pozornost na kvalitetu i prioritizirati vaše obveze u danu. Isto tako, ne možete napisati predugu listu koja će vam stvarati nervozu i trošiti energiju svaki put kad vidite koliko još obveza imate.
Tekst: Slowage365.hr
Foto: Pinterest