P&G i Ariel putem Hrvatskog nogometnog saveza podržavaju ženski nogomet u Hrvatskoj

U sjedištu Hrvatskog nogometnog saveza potpisan je ugovor o poslovnoj suradnji između Hrvatskog nogometnog saveza i tvrtke Procter & Gamble, kojim je P&G postao prvi partner ženskog nogometa u Hrvatskoj

by Anđela Sabranović

Jedna od najvećih i najuspješnijih kompanija na svijetu, P&G, postala je partner Hrvatskog nogometnog saveza te će kroz brend Ariel podržati hrvatsku žensku reprezentaciju. Sponzorski ugovor je nastavak napora koje Procter & Gamble globalno ulaže u pružanje podrške zajednici.

Ugovor o suradnji između P&G-a i HNS-a potpisali su predsjednik HNS-a Marijan Kustić i direktor Procter & Gamblea za Hrvatsku i Sloveniju Danko Badanjak.

Zadovoljstvo mi je što mogu poželjeti dobrodošlicu P&G-u u našu nogometnu obitelj te sam ponosan što prvi puta u povijesti imamo partnera koji izravno i ciljano podržava upravo ženski nogomet. Zahvaljujem P&G-u što je prepoznao vrijednost, ali i veliki potencijal ženskog nogometa koji bilježi veliki uzlet u cijelom svijetu, a tako i u Hrvatskoj. Raduje me što ćemo s jednim tako snažnim i predanim partnerom nastaviti raditi na razvoju ženskog nogometa u Hrvatskoj“, poručio je predsjednik HNS-a Marijan Kustić.

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Hrvatski nogometni savez (@hns_cff)

Kompanija Procter & Gamble je fokusirana na tri područja na kojima postiže vidljive pomake: 

  • pružanje podrške u zajednici putem značajnog medijskog prostora kojeg koristi Procter & Gamble
  • otvaranje mogućnosti za edukaciju djevojčica i poticanje ženskog poduzetništva
  • stvaranje uključivog okruženja unutar i izvan Procter & Gamblea.

Ariel od polovice prošlog stoljeća u kućanstva donosi inovacije koje život čine lakšim. Arielova izvrsnost vidljiva je kroz proizvode koji štede energiju i potrošnju vode i proizvedeni su od koncentriranih sastojaka koji razgrađuju nečistoće i pri pranju od 30 stupnjeva. Svoj premium status među kupcima Ariel koristi i za prepoznavanje inicijativa koje pomiču granice lokalno i globalno.

Ženski nogomet u Hrvatskoj ima tradiciju dugu gotovo 100 godina, no zbog niza razloga, žene u nogometu dobivaju nedovoljno pozornosti u svim područjima svojih nogometnih uspjeha. Procter & Gamble je predvodnik na mnogim poljima pa smo prepoznali i potrebu poticanja ženskog nogometa u Hrvatskoj jer je interes djevojaka za bavljenje ovim sportom velik i potrebna im je podrška obitelji, lokalnih sportskih klubova, ali i Hrvatskog nogometnog saveza. Vjerujemo da će ova suradnja biti samo početak još jednog niza iznimnih sportskih uspjeha hrvatskih nogometašica kako u Hrvatskoj, tako i izvan naših granica“, izjavio je direktor Procter & Gamblea za Hrvatsku i Sloveniju, Danko Badanjak.

Prilikom svečanog potpisivanja ugovora, predsjednik Kustić uručio je direktoru P&G-ja Danku Badanjku prigodan dres s natpisom Ariel i brojkom 24, a predstavnici P&G-ja poželjeli su puno sreće i uspjeha hrvatskoj reprezentaciji na Euru 2024, kao i hrvatskoj ženskoj reprezentaciji u nastavku kvalifikacija za Europsko prvenstvo.

Moglo bi vas zanimati i: 9 odredišta iz snova za održiviji odmor 

Tekst: PR

Foto: PR

Možda će vam se svidjeti

Želite pratiti novosti vezane za slowliving concept?

Povremeno ćemo vam slati notifikacije sa savjetima kako živjeti bolje, zdravije i sretnije!