Povezanost počinje gdje prepreke nestaju

by Petra Šafranko

Ovog Božića, Hrvatski Telekom prepoznao je razdvojenost kao jedan od velikih problema jer živimo u vremenu velikih podijeljenosti. Ponekad se čini kao da smo više usredotočeni na ono što nas razdvaja, umjesto na sve ono što nas povezuje. U Hrvatvkom Telekom smatraju kako je potrebno adresirati probleme koji su prisutni u društvu ako želimo živjeti u tolerantnijem i uključenijem svijetu. I mi smatramo kako je potrebno podizati svijest javnosti i podržati ovakve akcije, pa čak i one promotivne. Dok god se razgovara o problemima u današnjem društvu koji za cilj, i kao odgovor, imaju pozitivne vrijednosti – razgovarajmo!

Hrvatski telekom donosi pozitivnu poruku za nadolazeće blagdane

Središnja poruka blagdanske kampanje Hrvatskog Telekoma je da povezanost počinje tamo gdje prepreke nestaju, a temelji se na uvjerenju kako i u današnjem polariziranom društvu ima daleko više stvari koje nas povezuju neovisno o vjeri, nacionalnosti, dobi, društvenom statusu, osobnim preferencijama i interesima. Kako bi nas ove poruke sve potaknule da promislimo o preprekama koje si sami stvaramo, umjesto da ih rušimo, Hrvatski Telekom će uz inspirativnu marketinšku kampanju pokrenuti i serijal podcasta te promovirati osobne priče stvarnih ljudi koji ne priznaju razlike, koji su rušili prepreke i tim činom mijenjali svoje i živote drugih na bolje.

Toliko je raznih prepreka koje nas razdvajaju u privatnom, obiteljskom i poslovnom životu. Ali, što je važnije – isto toliko je i prilika za uklanjanje prepreka, prilika za povezivanje. Svatko od nas može učiniti taj jedan korak, napraviti jednu gestu ili uputiti jedan poziv za zajedništvom s nekim s kim smo se razdvojili iz raznih razloga poput predrasuda, nerazumijevanja, ponosa i slično. Želimo ovih blagdana inspirirati sve ljude pričama drugih ljudi koji su uspjeli srušiti prepreke koje su ih razdvajale od drugih. Želimo i kroz te priče pokazati koliko je dobru promjenu za njihove živote učinilo upravo to rušenje prepreka“, izjavila je Branka Bajt, direktorica Brenda Hrvatskog Telekoma.

Naš brend želi povezati ljude. Želimo jasno dati do znanja koliko je važno i moguće rušiti prepreke. Naša kompanija posvećena je društvenoj koheziji, većoj toleranciji, borbi protiv svakog oblika diskriminacije i zalažemo se za ono što povezuje ljude, društva i kulture.” ističe Ulrich Klenke, direktor Brenda Deutsche Telekoma koji je za 10 europskih tržišta predstavio blagdansku kampanju snimljenu u stilu moderne bajke.

Moglo bi vas zanimati i: Blagdani su pred vratima, a vi ste depresivni. Otkrijte kako izaći iz tog stanja.

Tekst: PR

Foro: PR

Možda će vam se svidjeti

Želite pratiti novosti vezane za slowliving concept?

Povremeno ćemo vam slati notifikacije sa savjetima kako živjeti bolje, zdravije i sretnije!