Školarci imaju nezaboravne praznike u Zoološkom vrtu Zagreb. Uče praviti i sladoled za životinje!

by Anđela Sabranović

I životinje se vole hladiti zar ne?! A ako ste pomislili kako li je uopće moguće da životinje jedu sladoled (i da on nije dobar za njih), iz Zoološkog vrta Zagreb tvrde da je moguće. Ali naravno, ovdje se ne radi o sladoledima za koje svi znamo, već o „sladoledima za životinje“ koji se rade od sastojaka koji su adekvatni za njih. Recepturu za takve „sladolede“ djeca će između ostaloga moći naučiti u sklopu edukativno zabavnog programa „Divlje ljeto u Zoo vrtu“ koje traje sve do kraja kolovoza.

Školarci na praznicima u Zoološkom vrtu Zagreb

Petodnevni program za osnovnoškolsku djecu (od završenog drugog do šestog razreda) koji se održava tijekom cijeloga ljeta u Zoološkom vrtu Zagreb uključuje edukacije, zabavu, istraživanje i upoznavanje sa životinjama i svijetom biljaka, sav potreban pribor, te ručak i sladoled za djecu (!) u restoranu Kod morskog lava.

Program se održava od ponedjeljka do petka, a prijave su i dalje u tijeku bez obzira što je program počeo 24. lipnja. Mogućnost sudjelovanja ovisi i o raspoloživosti slobodnih mjesta. Birati možete između dvije smjene programa –  od 8 do 14 sati ili od 14 do 20 sati. Po smjeni može biti između 10 do 24 polaznika, a vode ju po dva edukatora.

Djeca najbolje uče kroz igru

Igra potiče i poboljšava kognitivnu, fizičku, socijalnu i emocionalnu dobrobit djece i mladih. Kroz igru ​​djeca uče o svijetu i sebi. Također, uče vještine koje su im potrebne za učenje, rad i odnose kao što je povjerenje, razvoj samopouzdanja, koncentracija, rješavanje problema itd.

Mnogi znanstvenici stoje iza tvrdnje kako djeca najbolje uče kroz igru. Friedrich Froebel, njemački pedagog koji je postavio osnove suvremene pedagogije i „izumitelj“ je dječjeg vrtića, poznat je i po svojoj teoriji edukativne igre po kojoj djeca najbolje napreduju kada su u privlačnom i poticajnom okruženju te blizu jedno drugome i prirodi. Jean Piaget, švicarski psiholog koji je iznio poznatu teoriju kognitivnog razvoja kroz igru ​​kao sastavni dio razvoja inteligencije kod djece, zatim John Dewey američki psiholog i reformator obrazovanja koji je rekao da najbolje učimo kroz iskustvo, pa do Montessori teorije učenja kroz igru iza koje stoji talijanska pedagoginja i liječnica Maria Montessori – svi oni tvrde jedno, a to je da djeca najbolje uče kroz igru.

Kako izgleda program „Divlje ljeto u Zoo vrtu“

  • Svaki dan donosi raznovrstan program.
  • Svaki tjedan se radi po jedna poslastica u obliku „sladoleda za životinje“, i to za dvije različite životinjske vrste (za svaku smjenu).
  • Korištenje mikroskopa i istraživanje u „zoo-laboratoriju“.
  • Upoznavanje sa životinjama, kako žive, kako se orijentiraju u prostoru i ostalo.
  • Istraživanje dodirom preparata krzna, jaja, rogova, perja, ljuštura.
  • Rješavanje različitih zadatka i vođenje dnevnika istraživanja.
  • Edukativne igre, kreativno i likovno izražavanje.

Na kraju završenog programa, djeca dobivaju diplomu “Zoo istraživača”. Ovdje možete vidjeti više detalja.

Moglo bi vas zanimati i: Kako očuvati odnos s partnerom uz malo dijete?

Tekst: Petra Šafranko

Foto: Instagram

Možda će vam se svidjeti

Želite pratiti novosti vezane za slowliving concept?

Povremeno ćemo vam slati notifikacije sa savjetima kako živjeti bolje, zdravije i sretnije!