Nije tajna da ono što jedemo ovisi o našem raspoloženju – u oba smjera. Mogli bismo reći da raspoloženje često upravlja našim odlukama o obrocima u danu, a ako se osjećamo, na primjer, loše, poželjet ćemo hranu uz koju se osjećamo dobro. Za takvu hranu preuzeli smo iz engleskog jezika naziv „comfort food“ – hrana kojom se tješimo. Isto tako, ako pojedemo nešto što nam stvara ugodu, to bi moglo itekako popraviti naše raspoloženje.
E, pa nije tajna da je takva hrana često – slatka.
Dobro, ima ljudi koji će utjehu potražiti u raznim vrstama slane hrane, ali slatke grickalice su, usudimo se reći, ipak pri vrhu ljestvice hrane kojom se tješimo.
A na samom vrhu najčešće stoji kraljica – čokolada. Ona je omiljeni izbor i za dobre i loše dane. Prema jednom ispitivanju oko 46 posto ljudi posegnut će za nečim čokoladnim na dane kad se osjećaju loše, a oko 41 posto posegnut će za njom na dane kad se osjećaju dobro.
Čokolada je broj 1
Čokolada može biti dobra za vas, to je dobra vijest! Naravno, u razumnim količinama, kao i sve.
Stručnjaci tvrde da izbor hrane kojom se tješimo ovisi o nekim davnim danima, odnosno korijeni su u našem djetinjstvu. Ovisi kako smo se osjećali kad smo jeli neku hranu, pa to kasnije – okrenemo naopačke. Dakle, ako ste nekom prilikom osjećali se jako, jako dobro i tada jeli čokoladni kroasan, velika je vjerojatnost da će vaša podsvijest izvući to u nekom trenutku i da ćete kad se jako dobro osjećate poželjeti baš čokoladni kroasan.
Sjećate se možda Chipita kroasana? Možda baš taj poželite jer vas podsjeća na djetinjstvo i vraća neke lijepe uspomene. Za Milku vas ne moramo pitati, sigurni smo. No, ono što je novost jest da će ova dva slatkiša odsad biti pod istim krovom.
Dragi slatkiši pod istim krovom
Naime, kompanija Mondelēz International – koja okuplja upravo kultne brendove kao što su Milka i Cadbury, planetarno popularni Oreo keksi, Toblerone čokolada – kupuje tvrtku Chipita Global – koja se može pohvaliti istoimenim kroasanima, kao i onim poslovično mekima 7Days kroasanima.
Akvizicija će omogućiti Mondelēz Internationalu da ponudi široki portfelj pekarskih proizvoda u Europi, zadovoljavajući rastuću potražnju potrošača za ovim segmentom. Također otvara snažan potencijal za inovacije s omiljenim brendovima kroasana i pečenih grickalica. Chipitini proizvodi već dosežu dvije milijarde potrošača u više od 50 zemalja.
“Chipita je fantastičan posao, izgrađen na čvrstim temeljima od strane tima nevjerojatno talentiranih ljudi. Radujemo se što ćemo u Mondelēz International ugostiti njihove ljude, voljene brendove i moćno naslijeđe, dok unaprjeđujemo našu strategiju da postanemo globalni lider u proizvodnji grickalica”, rekao je Vince Gruber, izvršni podpredsjednik i predsjednik Mondelez Europe.
Za nove generacije
Privremeni upravljački tim, koji je uravnotežena mješavina iskusnih iz Mondelēz Internationala i postojećih čelnika Chipita Global SA, vodit će Ivo Naydenov, koji je u Mondelēz Internationalu gotovo 20 godina, a koji je intenzivno radio diljem jugoistočne Europe.
Ovom je prilikom Ivo Naydenov rekao: “ Zajednički ulazak u ovaj odnos donosi priliku za učenje jedni od drugih, ali i rast zajedno, stvarajući nove izglede za naše ljude i brendove. Planiramo dovesti Chipita Global S.A. u Mondelēz International na promišljen, odgovoran i brižan način, poštujući sjajan posao koji su izgradili njihovi ljudi tijekom posljednjih 40 godina.”
Sigurni smo da će ova akvizicija uroditi plodom – nekim novim oblicima hrane kojima će se tješiti neke nove generacije.
Tekst i foto: Promo