Svaka treća majka misli da su druge majke bolje od njih, dok svaka druga kaže da nema dovoljno vremena za sebe zbog svakodnevnih obiteljskih obaveza, pokazuje prvo istraživanje o samopouzdanju žena u Hrvatskoj. Austrijski drogerijski lanac BIPA Hrvatska već više od dvije godine provodi kampanju #nepobjedive u kojoj ulaže velike napore kako bi osnažili žene u svim njihovim ulogama te se pozicioniraju kao brend koji doprinosi samopouzdanju žena.
Kako bi podsjetili sve majke na važnost brige o sebi, povodom Majčinog dana na policama BIPE mogu se pronaći brojni proizvodi iz asortimana dekorativne kozmetike, proizvoda za njegu lica, tijela i kose, te brojni parfemi poznatih svjetskih brendova po odličnim cijenama i pogodnostima koje traju do 8. svibnja ili do isteka zaliha.
„Želimo poručiti kako razumijemo da uloga majčinstva može biti iznimno zahtjevna. Isto tako, znamo s koliko se izazova žene svakodnevno susreću da bi uspješno balansirale između obiteljskog života i karijere. Zadovoljna žena će u konačnici biti i dobra majka, stoga im želimo poručiti da je sasvim u redu nagraditi se za sav trud koji svakodnevno ulažu i uzeti malo vremena za sebe.” – izjavila je Željka Mojzeš, rukovoditeljica marketinga BIPE Hrvatska.
Za sve one koji traže idealni poklon za svoju majku, svoje najmilije ili za sebe, očekuju ih odlični popusti u BIPI na velik dio asortimana proizvoda dekorativne kozmetike te proizvoda za njegu lica, tijela i kose. Brojni parfemi poznatih svjetskih brendova sniženi su čak do 40 %, a u vikendu od 2. svibnja do 5. svibnja kupce očekuje do 30 % popusta na proizvode prirodne kozmetike i zdravu hranu. Svi kupci koji su članovi BCdigital i BIPA card programa vjernosti ostvaruju dodatnih 5 % popusta na već snižene proizvode.
Uz odlične popuste, u BIPI se mogu pronaći brojni proizvodi poznatih brendova poput: Aura, Equa, Schwarzkopf Gliss, L’Adria, Melem, Milani, Nivea, PUPA Milano, Q+A, Revolution, Tangle Teezer, The Elements, Women’s Secret i Ziaja.
Tekst: PR
Foto: PR