Kada nekoga tek upoznate, dok ne dobijete priliku za više komunikacije, prvi dojam je vizualan, a kosa je nešto što najprije primjećujemo na osobi koju prvi puta susrećemo.
Čistoća kose uvelike može utjecati na prvi dojam no nemaju svi jednake navike pa tako ponekad srećemo ljude koji manje brinu o svojoj kosi. Ipak, kada su hrvatski građani u pitanju, statistika stručnjaka za kosu je prilično na našoj strani. Kosu volimo njegovati, često je peremo, a sve češće koristimo i suhe šampone za kosu.
„Kada je kosa u pitanju, hrvatski građani su u velikom postotku zaista uredni, čak im često moramo objašnjavati da nije dobro prečesto prati kosu, pogotovo zimi ili ako se radi o vlasištima koja su sklona mašćenju. U tim slučajevima nikako nije preporučljivo prečesto pranje kose jer se ulazi u jedan začarani krug gdje je jako teško riješiti taj problem. Također, sve je više ljudi koji se aktivno bave sportom pa zbog toga peru kosu češće“, objašnjava Ana Nunić koja slovi za jednu od ponajboljih domaćih stručnjakinja za kosu.
Ako govorimo o ljudima koji rjeđe peru kosu, statistika kaže da u to najčešće žene sa specifičnim, jako suhim vlasištem sklonim perutanju te jako gustom kosom debele dlake koja je također izrazito suha. Žene s takvom kosom najčešće dolaze u salone jednom tjedno ili jednom u deset dana. Takva vlasišta se ne maste i feniranjem kosa takve ostaje sve do sljedećeg dolaska, no za takve kose to je i dovoljno.
„Žene su posebno osjetljive na kosu. Nakon sređivanja kose osjećaju se bolje, a to često utječe i na njihovo samopouzdanje. Niti odjeća niti šminka žene ne veseli kao čista i njegovana kosa. Najbrži i najlakši način za osvježiti kosu definitivno je upotreba suhog šampona. Favoriti su Brunette i Blondinette iz Eugene Perma 1919 linije. Zbog njihove teksture, lakoće nanošenja i predivnog svježeg mirisa pravi su spas za sve situacije u kojima trebamo osjećaj svježine i volumena, a nemamo vremena oprati kosu“, otkriva nam Marin Marić koji zastupa ovaj brend koji spada među najkvalitetnije proizvode na tržištu.
Ako niste znali, suhi šampon je sprej koji u nekoliko minuta može upiti višak sebuma s kose i vlasišta te produžiti razmak između dva pranja kose. Vaša će kosa u kratkom vremenu izgledati kao da je svježe oprana. Suhi šampon nanosi se na kosu uz vlasište na način da se pošprica s udaljenosti od 10-ak centimetara u nekoliko sekcija. Treba ga pustiti 2-3 minute i zatim se kosa može raščešljati kako bi se uklonio eventualni višak proizvoda. Kod vlasišta koja su izrazito sklona mašćenju mala količina suhog šampona može se nanijeti odmah nakon sušenja i stiliziranja kako bi proizvod odmah krenuo upijati sebum koji se kod takvih vlasišta vrlo brzo pojavljuje, te kako bi efekt volumena duže trajao. Također, može se nanijeti navečer prije spavanja kako bi kosa zadržala svježinu do jutra.
Ipak, važno je napomenuti, suhi šampon nikako ne može zamijeniti klasično pranje šamponom i vodom ali to mu i nije namjena. On služi isključivo tome da održi svježinu vlasišta i frizure te da eventualno produži razmak između dva pranja za dan do dva.
„Ova dva suha šampona, Brunette i Blondinette iz Eugene Perma 1919 linije, jako su lagani, prozračni i ne sadrže kancerogeni benzen koji neki drugi šamponi sadrže pa su tako doveli suhe šampone na loš glas. Mogu se koristiti često i ne predstavljaju opasnost ali naravno umjerenost je bitna, kao i sa svim drugim proizvodima“, govori Marin Marić koji upozorava da uvijek obratimo pozornost na sastojke kod kupnje bilo kojih kozmetičkih proizvoda.
Vjerojatno se sjećate, kada su se tek pojavili, suhi šamponi bili su samo u svijetloj varijanti, odnosno onoj “bezbojnoj”. Ipak, neki od njih mogu ostaviti lagani bijeli trag na tamnim kosama pa su stoga sada popularni i posebni suhi šamponi za smeđe i tamne kose, koji su lagano tonirani pa se ne može dogoditi da ostave taj trag. Tako sada svaka žena neovisno o boji kose može imati odgovarajući suhi šampon.
Više o suhim šamponima možete pročitati i na ovom linku, a svakako ih pogledajte i na Instagramu te Facebooku gdje možete pronaći i dodatne informacije.
Tekst: PR
FOTO: Dejan Tatomir